Amazon Derneği’nden fidan dikimi
GÜNCELTerme Amazon Kültür ve Dayanışma Derneği, Miliç mevkiinde bulunan boş arazide ağaçlandırma çalışması gerçekleştirdi.
Terme Amazon Kültür ve Dayanışma Derneği (TAKDER) üyeleri, Terme eski devlet hastanesinin arkasında bulunan sahil bölgesinde ağaçlandırma çalışması gerçekleştirdi. Daha önceden Kumsal Kafe etrafına 250 adet çam fidanı diken TAKDER, Terme Belediyesi ile ortaklaşa düzenlediği proje kapsamında 200 adet çam fidanını toprakla buluşturdu.
Terme Vizyon Gazetesi’ne konuşan TAKDER Başkanı İsa Baş, yeşil alanları korumanın ve ağaçlandırma çalışmalarının önemine dikkati çekerek, “Termemiz tarımıyla, saf güzellikleriyle doğanın en güzel tonlarına ev sahipliği yapıyor. Tabi ki ister istemez insanoğlunun olduğu yerde doğaya bir şekilde zarar veriliyor. Bizde Terme Amazon Kültür ve Dayanışma Derneği olarak bu zararı en aza indirmek ve yeşil alanlarımızı çoğaltmak için çalışıyoruz. Terme Belediyesi ile ortaklaşa yürüttüğümüz proje kapsamında sahil kenarındaki boş arazide ağaçlandırma çalışmamızı tamamladık. Emeği ve desteği geçen herkese teşekkür ederiz” diye konuştu.
“Yeşili koru geleceği koru” diyen Dernek Başkanı İsa Baş, toplumun ağaç dikimi konusunda bilinçlendirilmesi ve bu konuda teşvik edilmesi gerektiğini vurguladı. 4 bin 500 metrekare alanda yapılan ağaçlandırma çalışmalarının topluma örnek teşkil etmesi ümidinde olduklarına değinen Başkan Baş, ilerleyen zamanlarda da fidan dikim etkinliklerine devam edeceklerini belirtti.
İlginizi Çekebilir
TERME YAZ FESTİVALİ'NDE DRAGON BOT HEYECANI: KÜREKLER ZAFER İÇİN ÇEKİLDİ
Terme Yaz Festivali kapsamında düzenlenen Dragon Bot Festivali, kıyasıya rekabete ve büyük bir heyecana sahne oldu. Kadınlar ve karma kategorilerinde gerçekleştirilen yarışlarda takımlar, şampiyonluk için kürek salladı.
TERME'YE YENİ SOSYAL YAŞAM ALANI
Terme Belediyesi, Terme Çayı etrafında sosyal yaşam alanlarıyla donatmaya hazırlanıyor. Kafeterya, yürüyüş ve bisiklet yolları, spor alanları ve çocuk oyun parklarının yer alacağı proje hızla hayata geçirilecek.
Ara Verilen Yatırım Yeniden Hayata Döndü
Terme Belediye Başkanı Şenol Kul, ilçenin yol kalitesini artıracak ve maliyetleri büyük oranda düşürecek olan “Sathi Kaplama Emisyon Tesisi ve Agrega Yıkama Tesisi”nin yaklaşık 5 milyon liralık yeni bir yatırımla yeniden kurulduğunu ve kurulur kurulmaz da hemen üretime başladığını açıkladı.