Büyük Önder Atatürk Terme’de anıldı
GÜNCELGazi Mustafa Kemal Atatürk’ün ebediyete uğurlanışının 84. yıl dönümünde Terme’de anma töreni düzenlendi.
Cumhuriyetin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk’ün aramızdan ayrılışının 84. seneyi devriyesinde Terme’de anma töreni düzenlendi.
10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü dolayısıyla Terme Cumhuriyet ve 15 Temmuz Milli İrade Meydanı’nda çelenklerin sunulmasıyla başlayan tören, Atatürk'ün hayatını kaybettiği saat olan 09.05'te 2 dakikalık saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla devam etti.
Törene, Terme Kaymakamı Metin Maytalman, Terme Belediye Başkanı Ali Kılıç, Cumhuriyet Başsavcısı Seçkin Şahan, siyasi parti ve STK temsilcileri, oda başkanları ve çok sayıda vatandaş katıldı.
Belediye Kültür Merkezi’nde devam eden törende günün anlam ve önemine ilişkin yapılan konuşmada, fikir ve başarılarıyla tüm dünyaya örnek olan büyük önder Gazi Mustafa Kemal Atatürk ile silah arkadaşları saygı ve minnetle yâd edildi.
10 Kasım Atatürk’ü Anma Günü etkinlikleri oratoryo gösterisi, şiirlerin okunması ve Atatürk’ün sevdiği türkülerin seslendirilmesinin ardından son buldu.
İlginizi Çekebilir
TERME YAZ FESTİVALİ'NDE DRAGON BOT HEYECANI: KÜREKLER ZAFER İÇİN ÇEKİLDİ
Terme Yaz Festivali kapsamında düzenlenen Dragon Bot Festivali, kıyasıya rekabete ve büyük bir heyecana sahne oldu. Kadınlar ve karma kategorilerinde gerçekleştirilen yarışlarda takımlar, şampiyonluk için kürek salladı.
TERME'YE YENİ SOSYAL YAŞAM ALANI
Terme Belediyesi, Terme Çayı etrafında sosyal yaşam alanlarıyla donatmaya hazırlanıyor. Kafeterya, yürüyüş ve bisiklet yolları, spor alanları ve çocuk oyun parklarının yer alacağı proje hızla hayata geçirilecek.
Ara Verilen Yatırım Yeniden Hayata Döndü
Terme Belediye Başkanı Şenol Kul, ilçenin yol kalitesini artıracak ve maliyetleri büyük oranda düşürecek olan “Sathi Kaplama Emisyon Tesisi ve Agrega Yıkama Tesisi”nin yaklaşık 5 milyon liralık yeni bir yatırımla yeniden kurulduğunu ve kurulur kurulmaz da hemen üretime başladığını açıkladı.