Terme Zabıta Ekipleri Okul Kantinlerini Denetledi
GÜNCELTerme Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, ilçedeki okullarda kantin denetimlerini sürdürüyor. Öğrencilerin sağlıklı ve güvenli gıdaya erişimini sağlamak amacıyla gerçekleştirilen denetimlerde hijyen kuralları, ürünlerin son kullanma tarihleri ve fiyat listeleri kontrol edildi.
Terme Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri ilçedeki okullarda kantin denetimi yaparak çalışma ruhsatı, fiyat etiketi, hijyen ve ürünlerin son kullanma tarihlerini inceledi.
2024-2025 eğitim öğretim yılı ikinci döneminin başlamasıyla birlikte ilçe genelinde ilk, orta ve lise düzeyindeki okullarda yer alan kantinlere yönelik denetimler yapan zabıta ekipleri, kantin çalıştırma ruhsatı kontrolü ve temizliğin yanı sıra gıda maddelerinin sağlık şartlarının uygunluğunu da denetledi.
“DENETİMLERE DEVAM EDECEĞİZ”
Terme Belediyesi Zabıta Müdürü İskender Ekiz, yapılan denetimlerle ilgili olarak, “Öğrencilerimizin sağlığı bizim için öncelikli. Bu doğrultuda kantinlerde düzenli denetimler yaparak sağlık bilgisi ve gıda güvenliği konularında gerekli kontrolleri sağlıyoruz. Kurallara uyan işletmelere teşekkür ederken, eksiklik tespit edilen kantinlere gerekli uyarıları yapıyoruz. Halk sağlığının korunması adına ekiplerimiz ile birlikte sahadayız, denetimlerimize devam edeceğiz.” dedi.
Ekiz, denetimlerde şu ana kadar olumsuz bir durumla karşılaşmadıklarını ve bu denetimlerin rutin olarak yapacaklarını sözlerine ekledi.
İlginizi Çekebilir
TERME YAZ FESTİVALİ'NDE DRAGON BOT HEYECANI: KÜREKLER ZAFER İÇİN ÇEKİLDİ
Terme Yaz Festivali kapsamında düzenlenen Dragon Bot Festivali, kıyasıya rekabete ve büyük bir heyecana sahne oldu. Kadınlar ve karma kategorilerinde gerçekleştirilen yarışlarda takımlar, şampiyonluk için kürek salladı.
TERME'YE YENİ SOSYAL YAŞAM ALANI
Terme Belediyesi, Terme Çayı etrafında sosyal yaşam alanlarıyla donatmaya hazırlanıyor. Kafeterya, yürüyüş ve bisiklet yolları, spor alanları ve çocuk oyun parklarının yer alacağı proje hızla hayata geçirilecek.
Ara Verilen Yatırım Yeniden Hayata Döndü
Terme Belediye Başkanı Şenol Kul, ilçenin yol kalitesini artıracak ve maliyetleri büyük oranda düşürecek olan “Sathi Kaplama Emisyon Tesisi ve Agrega Yıkama Tesisi”nin yaklaşık 5 milyon liralık yeni bir yatırımla yeniden kurulduğunu ve kurulur kurulmaz da hemen üretime başladığını açıkladı.