Terme’de fidanlar toprakla buluştu
GÜNCELTerme’de 11 Kasım Milli Ağaçlandırma Günü etkinlikleri kapsamında 15 dönüm araziye 250 adet fidan dikildi.
11 Kasım Milli Ağaçlandırma Günü, Türkiye Cumhuriyeti’nin 100. yılı dolayısıyla “Türkiye Yüzyılına Nefes” sloganıyla hayata geçirildi. Ülke genelinde eş zamanlı düzenlenen fidan dikim kampanyası kapsamında Samsun’un Terme ilçesinde de İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü öncülüğünde fidanlar toprakla buluşturuldu.
Terme Kaymakamı Metin Maytalman, Cumhuriyet Başsavcısı Seçkin Şahan, İlçe Jandarma Komutanı Üsteğmen Eren Dede, protokol üyeleri, vatandaşlar ve öğrenciler Evci mevkiinde bulunan 15 dönümlük arazide fidanlarını diktiler.
Her sene binlerce fidanın toprakla buluştuğuna ve geleceğe aktarıldığına dikkati çeken Terme Kaymakamı Metin Maytalman, “Bugün diktiğimiz fidanlarımız büyüyüp olgunlaşacak ve bizden sonraki nesillere aktarılacak. Çocuklarımıza erken yaşta ağaç dikme alışkanlığı edindirmeli ve onları bilinçlendirmeliyiz. Gelecek bizim, gelecek hepimizin” ifadelerini kullandı.
Etkinlikte fidanlarını dikerek can suyunu veren protokol üyeleri ve öğrenciler hatıra fotoğrafı çektirdi.
İlginizi Çekebilir
TERME YAZ FESTİVALİ'NDE DRAGON BOT HEYECANI: KÜREKLER ZAFER İÇİN ÇEKİLDİ
Terme Yaz Festivali kapsamında düzenlenen Dragon Bot Festivali, kıyasıya rekabete ve büyük bir heyecana sahne oldu. Kadınlar ve karma kategorilerinde gerçekleştirilen yarışlarda takımlar, şampiyonluk için kürek salladı.
TERME'YE YENİ SOSYAL YAŞAM ALANI
Terme Belediyesi, Terme Çayı etrafında sosyal yaşam alanlarıyla donatmaya hazırlanıyor. Kafeterya, yürüyüş ve bisiklet yolları, spor alanları ve çocuk oyun parklarının yer alacağı proje hızla hayata geçirilecek.
Ara Verilen Yatırım Yeniden Hayata Döndü
Terme Belediye Başkanı Şenol Kul, ilçenin yol kalitesini artıracak ve maliyetleri büyük oranda düşürecek olan “Sathi Kaplama Emisyon Tesisi ve Agrega Yıkama Tesisi”nin yaklaşık 5 milyon liralık yeni bir yatırımla yeniden kurulduğunu ve kurulur kurulmaz da hemen üretime başladığını açıkladı.