Terme'de protokol vatandaşlarla bayramlaştı
GÜNCELKurban Bayramı dolayısıyla Terme'de protokol üyeleri vatandaşlarla bayramlaştı.
Samsun’un Terme ilçesinde Kurban Bayramı dolayısıyla düzenlenen bayramlaşma töreniyle protokol ve vatandaşlar bayramlaştı.
Terme Cumhuriyet ve 15 Temmuz Milli İrade Meydanı’nda organize edilen bayramlaşma programına, Terme Kaymakamı Metin Maytalman, Terme Belediye Başkanı Şenol Kul, İlçe Emniyet Müdürü Ahmet Yıldız, İlçe Jandarma Komutanı Üsteğmen Eren Dede, daire amir ve müdürleri, STK temsilcileri, mahalle muhtarları ve çok sayıda vatandaş katıldı.
İlginizi Çekebilir
TERME YAZ FESTİVALİ'NDE DRAGON BOT HEYECANI: KÜREKLER ZAFER İÇİN ÇEKİLDİ
Terme Yaz Festivali kapsamında düzenlenen Dragon Bot Festivali, kıyasıya rekabete ve büyük bir heyecana sahne oldu. Kadınlar ve karma kategorilerinde gerçekleştirilen yarışlarda takımlar, şampiyonluk için kürek salladı.
TERME'YE YENİ SOSYAL YAŞAM ALANI
Terme Belediyesi, Terme Çayı etrafında sosyal yaşam alanlarıyla donatmaya hazırlanıyor. Kafeterya, yürüyüş ve bisiklet yolları, spor alanları ve çocuk oyun parklarının yer alacağı proje hızla hayata geçirilecek.
Ara Verilen Yatırım Yeniden Hayata Döndü
Terme Belediye Başkanı Şenol Kul, ilçenin yol kalitesini artıracak ve maliyetleri büyük oranda düşürecek olan “Sathi Kaplama Emisyon Tesisi ve Agrega Yıkama Tesisi”nin yaklaşık 5 milyon liralık yeni bir yatırımla yeniden kurulduğunu ve kurulur kurulmaz da hemen üretime başladığını açıkladı.