TERME'DE OT YAKARKEN ALEVLER EVE SIÇRADI!

Terme’de bahçedeki otları yakarken rüzgârın etkisiyle alevlerin eve sıçraması sonucu 2 katlı evde yangın çıktı.
Olay, Samsun’un Terme ilçesi Kozluk Mahallesinde meydana geldi. Alınan bilgiye göre, 69 yaşındaki M.T. bahçe temizliği için topladığı otları yakmak üzere ateşe verdi. Rüzgârın etkisiyle büyüyen alevler eve sıçradı. Kısa sürede evin çatısını saran yangın, ihbar üzerine bölgeye sevk edilen itfaiye ekipleri tarafından kontrol altına alındı. Soğutma çalışmalarının tamamlanmasının ardından evin 2. katında maddi hasar meydana geldi.
Olayla ilgili inceleme başlatıldı.














Yorum Yazın